VDAB bijblijfsessie – Mobiliteitsbudget vs bedrijfswagen
18 april 2024, 10:00-13:00
Hotel Van der Valk, Kapellestraat 146 - Oostkamp
Een sociaal secretariaat op ondernemersmaat, bewust kleinschalig om een persoonlijke service te garanderen. Kernwaarden: betrouwbaar, flexibel en lokaal.
Om uw personeelsbeheer tot in de puntjes te managen, bieden wij ook on site hulp aan door onze experten in HR.
Dit zowel op gebied van rekrutering, opleiding, evaluatie, interne audits & payroll.
Samen met u bekijken we welke verzekeringen u zowel privé als beroepsmatig kan afsluiten. Op maat van uw gezinsleven, uw bedrijfsactiviteit, uw bekommernissen.
Onze persoonlijke en lokale aanpak garanderen de beste prijs/kwaliteitverhouding.
Onafhankelijk en gespecialiseerd financieel advies inzake leningen, kredieten, beleggingen, vermogensopbouw, schenkingen & fiscaliteit.
Wij staan borg voor een persoonlijk contact, aangepast advies en discretie.
28 maart 2024
Met het Federal Learning Account worden nodige actoren (o.a. de werknemers, werkgevers en Sigedis) in staat gesteld over informatie te beschikken die noodzakelijk is om een overzicht te bieden van het opleidingskrediet, de individuele opleidingsrekening, de gevolgde opleidingen en de…
27 maart 2024
Het gebruik van de fiets als vervoermiddel voor het woon-werkverkeer is de laatste jaren sterk toegenomen. Dit brengt een aantal verplichtingen met zich mee voor de werkgever inzake veiligheid en welzijn van werknemers die de fiets gebruiken voor het woon-werkverkeer….
27 maart 2024
De FOD WASO en de Nationale Arbeidsraad kondigen op hun website aan dat er tussen 1 april 2024 en 31 mei 2024 subsidieaanvragen kunnen worden ingediend voor pilootprojecten innovatieve arbeidsorganisatie. Type projecten Het gaat om subsidies om nieuwe manieren van…
18 april 2024, 10:00-13:00
Hotel Van der Valk, Kapellestraat 146 - Oostkamp
20 juni 2024, 10:00-12:00
Online
We hadden eerder al met Besox gesproken en de digitale aanpak sprak ons meteen aan”, zegt Pieter Carette.
Zaakvoerder TechWolf, Andreas De Neve: “In 2018 gestart met 2 vrienden, vandaag 35 medewerkers rijker. Alle HR expertise van Besox is dus meer dan welkom!
Zaakvoerder Frederiek Delrue: “We werken 365 dagen op een jaar, 24/24 uur. Soms heb ik vragen waar ik onmiddellijk antwoord op moet hebben en bij Besox kan ik zelfs buiten de kantooruren terecht.
Cindy D’Hooghe: We deden beroep op een HR experte van Besox voor het ‘mergen’ van de payroll van enkele vennootschappen. De vriendelijkheid en de snelheid op onze vragen is ongelofelijk.
Afgevaardigd bestuurder Dirk Gabriël: Na het zoveelste akkefietje met ons vorig sociaal secretariaat, besloten we over te stappen naar besox en we zijn nog steeds heel blij met die keuze.
Uitbater Bart Cosaert: Mijn vader vertrouwde de personeelszaken toe aan het sociaal secretariaat besox. Ook alle professionele bancaire verrichtingen en de verzekeringspolissen zijn geregeld met het besox kantoor in Knokke.
Countrymanager Tino Cucca: “Nederland was niet echt tevreden over de dienstverlening van ons eerste sociaal secretariaat. Een uitgebreid marktonderzoek toonde aan dat besox het ideale sociale secretariaat was om aan onze behoeften te voldoen.”
Zaakvoerder Laurent Maes: “Voor de loonadministratie van mijn 22 medewerkers doe ik al tien jaar een beroep op Besox. Hun persoonlijke service is onovertroffen.”